Drukuj

Jak zaistnieć w sieci ?

Twoja firma dysponuje już kilkoma komputerami i zdecydowałeś się na założenie sieci opartej na serwerze. Masz lokal, telefony - właściwie brakuje Ci już tylko jednego - potrzebujesz medium, które pozwoli Ci na dotarcie do dużo większej ilości potencjalnych klientów. Pora podłączyć się do globalnej sieci.

Okno na rynek

Strona internetowa jest dziś dla każdej firmy jednym z podstawowych narzędzi prowadzenia biznesu. Paradoksalnie - tym ważniejszym, im mniejsza jest firma. Pozwala przy minimalnych kosztach uzyskać efekt marketingowy i wzrost obrotów, o jaki długo trzeba by walczyć tradycyjnymi metodami. Obecność w światowej sieci informacyjnej, sklep internetowy otwarty całą dobę - otwierają przed każdym biznesem nieograniczone - nowe możliwości rozwoju.

Czy Internet jest mi potrzebny?

Pytanie zawarte w tytule często zadają sobie przedsiębiorcy prowadzący niewielkie firmy, których działalność, odległa branży informatycznej, nie wymagała dotąd wykorzystania Internetu, a często nawet komputera

Sam zbuduj swoją stronę i zarządzaj nią.

Własną stronę WWW po prostu trzeba mieć. To już nie ekstrawagancja - to konieczność, zwłaszcza jeśli Twoja firma rozwija się i z małej staje się średnim biznesem.

Czy handel w sieci jest dla mnie?

Małe i średnie firmy napotykają na rynku takie same trudności, jak wielkie korporacje. Muszą też szybko reagować na wszelkie zmiany i dostosowywać się do potrzeb klientów. Duże firmy mogą pozwolić sobie na kosztowne promocje i reklamę w mediach. Dla małych i średnich przedsiębiorstw ważnym czynnikiem rozwoju jest dziś e-commerce, czyli handel w sieci.

www.strona.internetowa.pl

Można się zastanawiać czy sprawić sobie do biura meble w kolorze czereśni czy raczej olchy. Kupno samochodu to również dylemat. Ale stronę internetową po prostu trzeba mieć, w dodatku jej "postawienie" nie jest ani trudne, ani drogie.

Strona internetowa to nie żart

25 lat temu wiarygodność firmy oceniano po wyglądzie zewnętrznym jej przedstawiciela - czy krawat ma równo zawiązany, koszulę uprasowaną, a buty się odpowiednio błyszczą. Dziś firma, która nie ma porządnej, aktualizowanej strony internetowej przypomina faceta w przepoconym podkoszulku, wymiętych spodniach i sandałach. Chciałbyś z kimś takim robić interesy? Na pewno nie!

Metatagi w sieci - sposób na wypromowanie strony

Dobra, czytelna strona to połowa sukcesu, druga połowa to dobry opis i metatagi, czyli ściąga dla wyszukiwarek.

Jak dobrze wybrać nazwę dla domeny

Wybór odpowiedniej nazwy dla domeny może ułatwić lub utrudnić promocję firmy w Internecie. Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze swojej nazwy, warto się pospieszyć nawet, jeśli dziś nie zamierzasz jeszcze tworzyć własnej strony WWW.

Prosty przepis na sukces

Na pewno warto mieć własną stronę WWW. Dla osoby prywatnej możliwość przedstawienia się w Internecie oznacza możliwość zawarcia nowych ciekawych znajomości, popularyzacji rzadkiego hobby, czy zaprezentowania swoich przeżyć i przemyśleń zapisanych w internetowym pamiętniku: blogu. Dla osób prowadzących mały biznes, strona internetowa to okno na rynek: daje nieograniczone i nieporównanie tańsze możliwości dotarcia do Klientów.

Jak cię widzą, tak cię piszą

Przedsiębiorstwa często zapominają, że strona internetowa pełni funkcję wizytówki i wpływa na kształtowanie wizerunku firmy.

Na 10 różnych sposobów można popsuć firmową stronę WWW

Prezentując w sieci stronę internetową swojej firmy, można doskonale pomóc sobie w prowadzeniu biznesu. Można pozyskać wielu nowych Klientów, ale można też zrobić fatalne wrażenie i stracić dotychczasowych. Fatalny marketing w Internecie to 10 podstawowych błędów. Dobry marketing - to 10 najważniejszych sposobów, jak ich uniknąć.

Wyszukiwarka wypromuje Twoją firmę

Największą zaletą promocji w wyszukiwarkach jest to, że za ich pośrednictwem docieramy do osób, które szukają oferowanych przez nas produktów. To tak, jak gdyby móc wyświetlać reklamę samochodu w telewizji tylko tym, którzy w ciągu najbliższego miesiąca mają zamiar kupić nowe auto.

Jak skutecznie promować stronę internetową

Nawet najlepiej zaprojektowana strona internetowa wymaga promocji. Co zrobić, aby znały ją wyszukiwarki? Jak skłonić Klientów do robienia zakupów właśnie w Twoim sklepie internetowym? Jak wyróżnić się wśród setek innych witryn z tej samej branży? Informacja to cenny towar. Warto zrobić wiele, aby wieść o stronie Twojej firmy dotarła do jak największej liczby Klientów.

Spróbuj kogoś złowić

Grono twoich Klientów nagle zmalało? Zastanawiasz się, gdzie się podziali? Może zajrzyj do Internetu i pomyśl, jak ich odzyskać, a nawet znaleźć nowych.

Internetowy sklep - zawsze otwarty

Coraz więcej firm przenosi część działalności biznesowej do Internetu. Dla mniejszych firm to jedyna okazja by zaistnieć na rynku i konkurować z największymi. Sklep w Internecie otwarty jest codziennie, przez całą dobę a jego utrzymanie nie musi dużo kosztować.

Wirtualny sklep, czyli o tym jak z Internetu wyciągnąć prawdziwe pieniądze

Sklep internetowy może być właśnie tym rodzajem biznesu, który sprawi Ci najwięcej satysfakcji. Może być również dobrym uzupełnieniem twojej "tradycyjnej" sprzedaży. Nie obawiaj się założyć sklepu internetowego, ani nie lekceważ tego typu przedsiębiorczości, bo wirtualny biznes może Ci przynieść realne pieniądze.

Realne pieniądze w wirtualnej sieci

Bankowość wirtualna w Polsce umacnia swoją pozycję na rynku. Do września 2004 roku założono już 2,8 miliona internetowych kont osobistych, co stanowi aż 17% wszystkich kont osobistych prowadzonych przez polskie banki.

Małe firmy rosną dzięki e-commerce

Wcale nie dziwi fakt, że małe i średnie firmy dzięki własnym stronom WWW i sklepom internetowym wyrównują swoje szanse na rynku w konkurencji z dużymi. Jednak teraz, coraz nowsze badania pokazują, jak imponujące rozmiary osiągnął e-commerce.

Mam zerowy budżet na reklamę. Z pamiętnika przedsiębiorcy

Trudno jest prowadzić biznes bez profesjonalnych materiałów reklamowych, ofert, wizytówek czy prezentacji. Warto wiedzieć, że można je tworzyć samodzielnie, bez konieczności zatrudniania agencji reklamowej czy poligraficznej. Wystarczy tylko odkryć rzadko używane funkcje standardowego oprogramowania biurowego.

Źródło: http://www.komputerwfirmie.pl